søndag den 29. juni 2014

Dag 6 kapitel 2 - nyt overnatningssted

Jeg havde lige lagt mig og skulle til at nyde stilheden og aftenen i soveposen - da der kom en bil. Flemming og Pernille i jeep - han er opsyns-altmuligt-mand herude. Jeg havde tjekket fredninger og skydeområder og alt muligt, men den her fredning står ikke på mine kort og vist heller ikke ret mange andre steder, så jeg skulle faktisk pakke sammen og ro halvanden km videre. Men de forbarmede sig, Mille fik lov at blive. Jeg og alt mit grej kom med dem hjem. Så jeg er nu i et hjem med nogen smadder søde og hyggelige mennesker. Far og mor og to teenagere - Karen og Niels. Fik en smoothie med dem og så havørne fra deres stue!!!!!!!! Og får æg af egen avl med i morgen. Tja - ikke som at være i mit FEDE telt, men ikke noget skidt bytte når det nu skal være - tænk at der findes så søde og betænksomme mennesker.
Sov godt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar