mandag den 23. juni 2014

Giv drømmene vinger på

- har Frida Luna lige sunget for mig med en af sangene fra Brave!
I morgen lægger jeg ud sammen med Mille. Sidste sommer roede min kajakfar Henrik til Ven og til højre - rundt om sydsverige.
Min plan er at ro til Helsingør og til venstre - over til Kattegat. Gerne omkring Sejerø, Røsnæs, Samsø, Tunø (måske svigermor lidt nord for Hov), det sydfynske øhav ...eller hvor drømmene og vinden nu bærer hen. Der er god tid og jeg skal bare være sammen med Mille og mig selv.
Jeg har mange engle med og mine romakkere Henrik og Niels har lovet at være livliner.
Var lige en smut ved stranden hvor jeg lægger ud i morgen. Den fineste solnedgang og de smukkeste anti-tusmørkestråler - tak Niels, for at ha fundet det ord til mig som jeg har ledt efter i årevis!
Har lovet Jacob at passe på mig selv! Det gør jeg - og glæder mig til se ham og alle jer andre som er i mit hjerte.
Glæder mig nu - det blir godt at få vand under stævnen!
Engleordet sagde i morges: elsk uden frygt, med ynde og accept!
Vi ses - giv drømmene vinger på!

1 kommentar:

  1. Hey søsterhavkajak.
    Du er nok stukket til havs nu, må du få en fantastisk tur og nyde godt af hvad havet byder på.
    Krammmmmmmmm

    SvarSlet